Meie Ühise keele mõttetalgu Venemaa mängude assotsiatsiooni kodulehel
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Meie Ühise keele mõttetalgu Venemaa mängude assotsiatsiooni kodulehel
G.P.Štšedrovitski nimelise Arengu Instituudi teaduslik juhendaja V.L.Danilova on Venemaa Haridusmängude Assotsiatsiooni kodulehele http://www.rage-portal.ru/ üle kandnud kõik meie 7.-9. jaanuari mõttetalgute „Ühine keel“ materjalid. Sellega on tehtud meie kolme talgupäeva ja kolme rühma ( Uurali, Moskva ja Eesti) tegevuse käik ja tulemused mõne klikiga kättesaadavaks selle assotsiatsiooni (RAGE) 144 liikmesorganisatsioonile.
Talgutest inspireeritud asjadest tuleks märkida veel Vologda mehe Sergei Norkini üliaktiivset toimetamist virtuaalse Süsteemtegevusliku Metodoloogia Kooli/Arenduskeskuse käivitamisel .Oma suhtlusringi on ta üritamas google docsi kaudu haarata ca 30 tema poolt valitud teisiti mõtlejat ( vene keeles „inõje).
30.jaanuaril, kui kell 16 eesti aja järgi taas dekadniku seltskond kokku saab, on võimalus ja vajadus dekadnikute „tsüklotroni“ korraldus üle ja ümber vaadata. Nii on see juba tüüpiliseks saanud, et iga mõttetalgu järel viiakse sisse sellesse tsüklilisse tegevusse järjekordsed uuendused ( nn „oma mängu“, arengutalgute ja nüüd siis ühiskeeletalgute järel).
RAGE kodulehel on lugeda veel ühest huvitavast üritusest , mille korraldavad veebruari lõpus korporatiivsed ülikoolid ja millest ka RAGE osa võtab. See on näitus-konverents „VASTUPIDI“ ja selle vallatuks motoks on üleskutse kirjutada kõik , mis sulle pähe tuleb ja …teha siis kõik vastupidi . Üheks näiteks on korraldajatel toodud ettekannete tellimine tulevaste koolituste kohta mitte koolitajatelt, vaid vastupidi..
Oma pedagoogitöö minevikust meenus mulle üks „vastupidi-meetod“, mida rakendasin 1966.a. kevadsemestril bioloogiatudengite füüsikapraktikumis . Kui „päripidi-meetod“ tudengite ettevalmistatuse kontrollimiseks enne nende töö juurde lubamist seisnes õppejõu poolt kontrollküsimuste esitamises, siis „vastupidi“ tähendas seda, et tudengite ettevalmistatuse üle otsustasin nende asjalike küsimuste põhjal mulle. Küsija oli muidugi palju raskem olla.
Eks ka õppevormide loeng-seminar-praktikum „vastupidises järjekorras“ läbimine esimestes rotaatorites ole sama lähenemise eelkäijateks. Sedalaadi trendide tugevnemine annab aga märku arusaamade muutumisest , uute lähenemisviiside otsimisest olukordades , kus vanad, väljakujunenud „tüüplahendused“ enam ei toimi.
Valdo- Postituste arv : 514
Join date : 16/05/2009
Similar topics
» foresight seminar
» FASILITAATOR, MODERAATOR JA ROTAATORI JÄRJEHOIDJA
» ODI-mängude 30 a. juubeliüritus 29-30 aug. 2009.
» Seminariteemad
» Lõppes kolmekuuline meistriklass
» FASILITAATOR, MODERAATOR JA ROTAATORI JÄRJEHOIDJA
» ODI-mängude 30 a. juubeliüritus 29-30 aug. 2009.
» Seminariteemad
» Lõppes kolmekuuline meistriklass
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele