Ene-Silvia Sarve meenutusi koolifüüsika mõttetalgutest
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Ene-Silvia Sarve meenutusi koolifüüsika mõttetalgutest
Loengus on ca 5 min ka toonasele füüsikute-liikumisele pühendatud.
Ene
Videoloengud (Ained: kasvatusteadus ja kasvatusfilosoofia; haridusasutus
kui õppiv organisatsioon; sissejuhatus õpetajakutsesse; sissejuhatus
kasvatusfilosoofiasse)
1. Eesti üldhariduse arengust demokratiseerumise ja õpiühiskonna vaates
http://www.htk.tlu.ee/video/opmat/sarv/Eesti_hariduse_arengust/
Sisu (slaidid)
Ühe-, kahe- ja kolmeaasaline õppimine
Õppiv organisatsioon ja teadmuspõhisus
Ühiskonna 2 mõõdet ja õpiühiskond
Õppiv organisatsioon, praktikakogukond
Õppiva organisatsiooni võtmevaldkonnad
Väljendatud teadmus ja varjatud e vaikiv teadmus
Varjatud e vaikiv teadmus
Eesti haridusuuenduse eeldused 1987
Eesti haridusuuenduse samme
Eesti kooli- ja õppekavareformi (1987 jj) põhiideed
Individuaalne ja kollektiivne areng Eesti haridusuuenduse kontekstis
Näide teadmusjuhtimise ja õppiva mitteformaalse rühma tekkest 1987 jj
aastateks - koolifüüsikud
Ainerühmad – teadmusloome pesad
Haridustegelikkus – muutused ja mured
Koolide arengukavade põhitüübid 2000. a ja koolide tüpoloogia 2007. a
õppiva organisatsiooni seiukohalt
Muutused vaadetes õpetajale
Muutused vaadetes õpetajale
Mõned näited avardavatest uuendustest 90ndatel
Uuenduspedagoogikate panus
Magistritöid jm TJÕO mudeli (elementide) kasutamisest
kasvatus-/haridussündmuste või -protsesside mõistmiseks
Kasutatud kirjandust
Ene
Videoloengud (Ained: kasvatusteadus ja kasvatusfilosoofia; haridusasutus
kui õppiv organisatsioon; sissejuhatus õpetajakutsesse; sissejuhatus
kasvatusfilosoofiasse)
1. Eesti üldhariduse arengust demokratiseerumise ja õpiühiskonna vaates
http://www.htk.tlu.ee/video/opmat/sarv/Eesti_hariduse_arengust/
Sisu (slaidid)
Ühe-, kahe- ja kolmeaasaline õppimine
Õppiv organisatsioon ja teadmuspõhisus
Ühiskonna 2 mõõdet ja õpiühiskond
Õppiv organisatsioon, praktikakogukond
Õppiva organisatsiooni võtmevaldkonnad
Väljendatud teadmus ja varjatud e vaikiv teadmus
Varjatud e vaikiv teadmus
Eesti haridusuuenduse eeldused 1987
Eesti haridusuuenduse samme
Eesti kooli- ja õppekavareformi (1987 jj) põhiideed
Individuaalne ja kollektiivne areng Eesti haridusuuenduse kontekstis
Näide teadmusjuhtimise ja õppiva mitteformaalse rühma tekkest 1987 jj
aastateks - koolifüüsikud
Ainerühmad – teadmusloome pesad
Haridustegelikkus – muutused ja mured
Koolide arengukavade põhitüübid 2000. a ja koolide tüpoloogia 2007. a
õppiva organisatsiooni seiukohalt
Muutused vaadetes õpetajale
Muutused vaadetes õpetajale
Mõned näited avardavatest uuendustest 90ndatel
Uuenduspedagoogikate panus
Magistritöid jm TJÕO mudeli (elementide) kasutamisest
kasvatus-/haridussündmuste või -protsesside mõistmiseks
Kasutatud kirjandust
Jüri Ginter- Postituste arv : 289
Join date : 20/05/2009
Similar topics
» Kaasahaarava koolifüüsika talgud
» Füüsikaõpetus - õpetajate täiendõppest kasvas uus tegu
» Mõttetalgutest 2019. jaanuaris
» Ene-Silvia Sarv - sillaehitaja üle kauguste ja aegade
» Ene, Valdo, Jussi ettekanne mõttetalgutest ja kommentaarid (filmiklipp)
» Füüsikaõpetus - õpetajate täiendõppest kasvas uus tegu
» Mõttetalgutest 2019. jaanuaris
» Ene-Silvia Sarv - sillaehitaja üle kauguste ja aegade
» Ene, Valdo, Jussi ettekanne mõttetalgutest ja kommentaarid (filmiklipp)
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele